Recenze (62)
Normal (2009)
Výborné. Kňažko je čistý Hannibal. Kamera, hudba - všetko hrá.
Přišla v noci (2023)
Strašidelná. Brrrrrr....
610 metrů nad zemí (2022)
Jakože dal by som 4*, ale tento film by si zaslúžil byť v "červenom", lebo to čo to s človekom robí, je úžasný fyzický zážitok. V tomto prípade všetky neduhy odpustené...
Kosti a skalp (2015)
Jakože dobre, kým sa dorazilo na miesto všetkého sváru to bolo fajn. Popravička par-excellence, ale to indiánske väzenie... Pche! Zlý vtip. Nedeľná jednohubka.
Úsvit (2023)
Mne sa to teda veľmi páčilo. Topka bolo dramatické odpočítavanie do niečoho čo sa nestane ;-) Vadila mi mikina, aj keď asi chápem zámer a v niektorých pohyboch kamery bolo až moc cítiť kameramana, ale inak myslím, že tento chlapec (29 rokov! - paráda) ešte zamieša karty. Palec hore!
Božská Florence (2016)
Krásny film na nedeľu a veľmi zaujímavý, skutočný príbeh. (dúfam, že to tak nemám aj ja...)
Knězovy děti (2013)
Vtipné a originálne. Farárove vizualizácie o tom kto s kým ma dostali úplne.
Barbie (2023)
Okej, ale bez tých nezmyselných tanečkov by to bolo lepšie. Veľmi zvláštny Michael Cera a ako vždy výborná Kate McKinnon.
Úplné bezvětří (1989)
V pamäti som mal tento film pomiešaný s Mysom hrúzy a tak som si opäť oba pozrel a tento sa mi zdá lepší. Aj keď démonický DeNiro tiež nieje na zahodenie ;-)
Club Zero (2023)
Mám pocit, že som si z filmu odniesol niečo úplne iné ako som mal. Určité postupy boli nové a zaujímavé. Hudba prinajlepšom zvláštna. Ale teda neviem. Za mňa - "netrefil!".