Recenze (3 477)
Egon Schiele (2018) (TV film)
Žádné nové informace, pokus o oživení protřednictví múz mě až tak nenadchlo.
Maso a krev (1985)
Filmové středověké běsnění s hollywoodským koncem.
Der kalte Himmel (2011) (seriál)
Sympatická Christine Neubauer, která i v 50 vypadá sexy.
Hochzeit in Rom (2017) (TV film)
Romantický ano, komedie ne.
Hasičská fontána ke stému výročí státnosti (2018) (TV film)
Podle názvu jsem netušila, co si mám předstvit, provedení mě nadchlo!! Skvělý nápad, vodní show, která je hravá a nápaditá.
Poslední slovo Charlotty Garrigue Masarykové (2018) (TV film)
Zajímavé pojetí dokumentu. Moc jsem nepobrala hudební doprovod, k textům mi nesednul. Herci zvtárňující postavy mají vlastně funkci vypravěče. Jsou použité citace z dopisů, příliš nového se divák nedoví. Osobně mám raději dokumenty naučné, než ty hráné rádobyumělecké.
Přelud (1965)
Často se přistihnu, že mě mnohem víc baví počátky filmu, kdy je všechno jedna velká otázka, než když se to nekonec rozplete. Tady to bylo postaveno převážně na charismatu Gregory Pecka, což mi velmi vyhovovalo. Líbila se mi ta tajemná takřka noirová atmosféra.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Moc jsem nepochopila číslování. Nevím, jestli má cenu opakovat, že většina sci-fi jde naprosto mimo mě. Čas od času dám nějakému filmu šanci, aby mě to přesvědčil o opaku, ale většinou je to bez úspěchu. U Star Wars jsem dlouho odolávala, abych se nakonec přesvědčila, že jsem o nic nepřišla. Sorry.
Poslední trik Georgese Méliese (2016) (divadelní záznam)
Kdybych pobávala v Hradci Králové, byl by Drak bezpochyby mou domovskou scénou a já se stala jejich pomyslným inventářem.Takto jsem vděčná České televizi, že nám tyto lahůdky servíruje aspoň prostřednictvím obrazovky. Divadlo podle mého gusta.
Borsalino (1970)
Jako dítě jsem se v tom ztrácela, s odstupem let dokážu docenit.