Oblíbené filmy (10)
Zátah 2 (2014)
Evans to dokázal.... Mě, sobě a i Hoollydřevu.... Za pár míčů natočil něco, na co od Hollywoodu čekám již roky. A to akční rubačku každým coulem, s krví, zajímavými honičkami a cool zabijáky s ikonickými zbraněmi a způsoby likvidace protivníků. Tam kde kalifornští filmový magnáti si zvou na pomoc komiksový gay-hrdiny nebo rymejkujou kdejakej hit mého mládí a dávaj na to nálepku PG-13, přidávaj romantickou blbolinii a z hlavních hrdinů dělaj 17-tiletý smrady, tak tady přichází Indonéský akčňák sic s nic moc dějem (ale stále lehký nadprůměr), naprosto geniální kamerou (zaslouží Oskara a to myslim vážně), nejbrutálnějšími akčními scénami, co jsem kdy asi viděl (v rámci akčního filmu). Přstože jsem se na film koukal sám u počítače, tak jsem musel panu režiséro-scénaristo-střihači zatleskat (a to fakt). Bojím se aby po Evansovi nesáhla ruka Hollywoodu a nedala mu za velkej balík režírovat nějakej americkej výplach a on po tom v opojení peněz nesáhl (stejně jako napříkad José Padilha, který natočil skvělí Tropa de elite 1 a 2, pak přišel do Hollywoodu a natočil rymejk Robocopa, což je sračka).... Pro mě Top 10 nejlepší akčňák všech dob....
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Tomuhle já říkám film.... Představte si, že by jste chtěli natočit podobný film např. v USA (film o zkorumpovaných politicích a policii, kterým nejde o dobro lidu ale jen o peníze a svoje koryta), nejprve by jste museli vyškrnout zkorumpované politiky a nahradit je pouze jedním zkorumpovaným politikem, pak byste museli vyškrnout guvernéra, protože on je hlavou státu a on přece nemůže být zkorumpovaný, pak by jste museli přidat další tuny explozí, nějakou tu automobilovou honičku, dalších tisíc mrtvých, které zabije hlavní hrdina sám a sám pak v nějaké bitce zabije hlavního zlouna, pak musíte přidat romantickou linii nejlépe s novinářkou, odstranit krev aby na film mohli i 12-tiletí smradi, zkorumpovaných poldů by musela být ve filmu menšina než těch hodných a nakonec se hlavní hrdina musí udobřit se svým synem a ten mu na kopci u zapadajícího slunce poprvé řekne :,, Mám tě rád tati." ........zkrátka jdi se vysrat HOLLYWOODE!!!! Spolu s Tropa de Elite 1 a Baader Meinhof Komplex se jedná o jedny z nejlepší filmů co jsem kdy viděl (najdete v nich minimum klišé, nevymezené dobro a zlo, hrdiny co něco dělaj a nemaj furt kecy o spravedlnosti) ........asi si na záda necham vytetovat brazilskou vlajku.....
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Čerstvé dojmy : NÁŘEZ.... Rozhodně to neni film bez chyb. Tom Hardy se mi v roli Maxe moc nelíbil, kromě jakéhosi výrazu - mám v piči, toho moc neuměl a více se mi líbil jako nasraný nárazník než jako hlavní hrdina.... Zhruba po 1. hodině filmu se snaží naše postavy konverzovat i o něčem jiném, než o tom komu ustřelit hlavu a trošku jsem si i zívl.... Konečná honička, kdy báby střílí mušketami, Max skáče jak opíčák z káry na reproduktory a kyvadla, Furiózní imperátorka má co dělat, aby nevykrvácela a Nox opravuje podvozek Tatrofky je ale takej náhul že jsem chtěl začít v kině onanovat. Možná, někdy vymyslim něco více chytrého, co o filmu napsat, ale dneska ne, ted mě omluvte, jdu se obarvit na bílo, vyholit hlavu, nachromovat pysky a zajet si závod na D1 s mojí rezivělou Opel Corsou... WHAT A LOVELY DAY....
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Někdo má raději Tenkrát na západě, já mám jen o koušíček raději Hodný, zlý a ošklivý...... Proč? Tři naprosto dokonale zahrané a odlišné postavy, jednoduchý děj je prostoupen nezapomenutelnými místy (vojenský vězeňský tábor, rozbombardované městečko), nádherná muzika, co mi už dlouho hraje na mé Mp3, a závěrečný kulervoucí souboj, ten kdo nemá rád tenhle film, je pro mne zloduchem největšího kalibru.....
Brazil (1985)
U tohodle filmu jsem po 10 minutách věděl, že ho budu milovat.... a to jen kvůli těm blbejm kulisám a prostředí.....počítače který vypadají jako kdyby lidstvo zůstalo navždy v 60tých letech, potrubní pošta, pidiautíčka, kamery velikosti pračky, ve filmu existují pouze 2 barvy a to černá a šedá, všude jsou továrny, futurismus ..... SPOILER bál jsem se konečného happy endu, naštěstí vše dobré se ve zlé obrátilo.....
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Smál jsem se štětce v kufru, smál jsem se štětce v koupelně, smál jsem se zastřelenému gangterovi při ruské ruletě..... jsem to já ale necita.......
Sbal prachy a vypadni (1998)
Co je lepší? Sbal prachy a vypadni či Podfu(c)k? Má volba je jasná radši beru prachy.....
Baader Meinhof Komplex (2008)
Syrové, drsné, nezaujaté a doufam že i pravdivé..... více takových filmů, prosím.....
Forrest Gump (1994)
Rozhodl jsem se, že k tomuto filmu je zbytečný komentář.....
Trainspotting (1996)
Feťáci jsou lidi jako my...... akorát fetujou.......