Poslední recenze (23)
Victoria (2015)
Jeden z mála filmov, ktorý som videla bez toho, že by som o ňom čokoľvek vedela. A sklamaná veru nie som. Či už to bolo prvoplánové alebo nie, mne sa páčilo, že to dali všetko jedným švihom, bez pomoci strihu. A dej ma pekne strhol. S nevysloveným bedákaním na perách v zmysle: "Ajajajajaj, dievča, dávaj bacha!", som tŕpla aj za Victoriu vyše dvoch hodín,
Viděl jsem ďábla (2010)
FIlm o pomste? To tu už bolo. Ale tento naozaj prekvapil. Neamerické nastavenie napätia znovu nesklamalo. Naturalistické brutálno a prekvapivé konanie posúvajú dej a divákovi neostáva nič iné, ako sledovať to až do konca.
Vejdi do prázdna (2009)
Je to zvláíštne a mrazivo dobré. Spracovanie à la subjektívna kamera, ma napodiv naozaj bavila. Príbeh bol tak divne zasadený do kultúry, kde sa zásadovosť a česť pečatia smrťou. Díler a striptérka vs. čistý sľub z detstva, vs. hnusná realita. A to je celkom šialená kombinácia, ktorá nemôže skončiť inak než zle. ...alebo dobre?