Recenze (103)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
I po letech neskutečná palba a pro mě nejlepší Formanův film.
Služka (2023)
Jedním slovem nádhera… Místy jsem se nemohl zbavit nečekaně příjemného pocitu, jako bych sledoval společný počin pánů Andreje a Juraje, kterým ale současně vládla silná ženská ruka - a právě té se patří vyseknout poklonu. Událost!
Vláda - Moc a sláva (2022) (série)
Nejlepší část vynikajícího seriálu.
Volejte Saulovi - Série 5 (2020) (série)
Pátou sérií pro mě překonává Saul celý Breaking Bad - bravo!
Allen vs. Farrow (2021) (seriál)
Jako fikce prumerne, jako dokument hruzostrasne. Kdo vi, jak to cele bylo - z tohoto pseudodokumentu se to bohuzel nedozvime.
Mafiáni (1990)
Scorsese podle me mafianske filmy moc neumi. Mys hruzy, Proklety ostrov nebo Kral komedie jsou mnohem lepsi kousky...
Nákaza (2011)
V roce 2020 dostava tento film jiny rozmer, neni to uplna pitomost...
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Mafianske filmy a romany mam moc rad, tenhle serial misty ujde - ale proc tak vysoke hodnoceni? Za me slaby prumer.
Jdi a dívej se (1985)
Nesmírně poetická (v rámci možností a samozřejmě v rámci tématu) první třetina. Neuvěřitelné peklo ve zbytku filmu. Ohromný závěr. Geniální kamera. Obrovský zážitek.
Irčan (2019)
Příběh mě docela bavil, ale technicky to omlazování fakt nefungovalo (u scény, jak omlazený stařík De Niro mlátí toho zelináře, jsem už fakt vyprskl) a místo 209 to mohlo mít úplně v pohodě minut 109.