Recenze (1 363)
Helimadoe (1992)
Předlohu jsem nečetl. Možná právě tím je ovlivněný můj úsudek. Podle mne jde o velice zdařilý film o dospívání a o zásadních rozhodnutích, která člověk musí učinit tak záhy, i když rozumu ještě mnoho nepobral.
Střípky (2021)
Rozpačitý dojem. Námět skvělý. Z toho plyne pořádně silný závěr. Ale než se k němu dospěje, plyne to jaksi nerozhodně. --- Možná se na to ještě podívám a změním názor. Každopádně - skvělá hudba Thomase Newmana!
Vysloužilí lvi (2003)
Slabé, nevtipné, nemoudré.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Řekl bych, že je to vcelku hloupoučké, Ale hezky udělané.
Velký případ (1999) (TV film)
Já se jako (kdysi) profesionál nedokážu přenést přes amatérský pohled na právnickou profesi. A Hubačovu ubrečenou velkovýrobu.
Sicilský klan (1969)
Klasika. Diváci jsou okouzleni charismatem hereckých mistrů. Ale ten scénář je dost naivní, nemyslíte?
Štěstí (2005)
Bohdan Sláma je prorokem čehosi falešného, vykonstruovaného.
Prodloužený čas (1984)
Velmi jednoduchý (a neumělý) příběh, kterým se ješitně promenuje Miloš Kopecký.
Jack staví dům (2018)
Vyšinuté.
Mr. Brooks (2007)
Nepochopil jsem. Proč někdo vymýšlí takové nesmysly? Někoho to baví?