Recenze (239)
Taxidermia (2006)
??????
Za svitu měsíce (2007) (seriál)
Vcelku příjemné překvapení. Jen tak dál.
...a bude hůř (2007)
8/10 Když makovičky zráli, všichni............
Dobrodružství Robinsona Crusoe (1954)
8/10 Rozhodně bych netvrdil, že snímek je pro Buñuela netypickým. Čistě buñuelovský též není. Nevšední zpracování Robinsona to ovšem zcela jistě je. Řekl bych, že to je nenápadná cesta k jeho pozdějším, o mnoho slavným, počinům.
Jdi, žij a někým se staň (2005)
9/10 Člověk se pořád učí. Doteď bych nevěděl, co znamená "Operace Mojžíš". Co se týká "kvality" je nesporná a teď mě nenapadá jiný podobný počin. Velká škoda, že u nás Va, vis, et devines není moc známý.
2010: Druhá vesmírná odysea (1984)
7/10 Skvělá podíváná. Určině dostupnější než 2001, ale zcela o něčem jiném.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
7/10 Mastow si byl určitě vědom, že se kvalitám dvojky nemůžu rovnat. (Osobně si myslím, že dvojka je nejlepší akční film všech dob) Naštěstí přišel s odlišným úhlem pojetí a já jsem spokojen a popravdě jsem ani víc nečekal.
Ztraceno v překladu (2003)
9/10 Film jsem viděl 3x a pokaždé jdu s hodnocením o stupínek výš. Ale přoč? Nevím!
Pramen panny (1960)
9/10 Původně jsme chtěl dát nižší hodnocení, protože jsem Pramen panny pořád srovnával se Sedmou pečetí. Nakonec jsem od tohoto srovnaní upustil a proto hodnotím jak hodnotím.
Krátký film o lásce (1988)
9/10 Moje první setkání s tímto režisérem a dopadlo nad očekávání. Nadmíru jednoduchý, nadmíru upřímný, nadmíru reálný. Já jsem nadmíru spokojen a těším se na další snímky.