Poslední recenze (1 790)
Víly z Inisherinu (2022)
Too irish... Martin McDonagh poprvé zklamal. Ano, je to takové příjemně komorní. Ano, Farrell a Gleeson jsou fajn, podobně jako Keoghanův prosťáček (on ostatně ani Farrell moc rozumu nepobral). Ale vystavět celý film kolem premisi "jsi moc hloupý, už se s tebou nechci bavit"... 40%
Duna: Část druhá (2024)
Ani jsem na druhou Dunu jít nechtěl. Knížka ušla a první film spotřeboval pocitově tak 90% děje knihy. Takže jsem od druhého dílu očekával rozmáchlé, audiovizuální... nic. Nechal jsem se však zlákat vysokým hodnocením zde na ČSFD a podlehl... a nelitoval... Je to doopravdy audiovizuální podívaná, která když už se má vidět, tak v kině... 90%
Minulé životy (2023)
Nějak mne to (citově) minulo. Ano, je moc hezké, že jste se jako děti měly rádi. A je fajn (?) filozofovat o tom, co by se stalo... kdyby se stalo něco jiného, než se stalo... ale co z toho? Klasické "co by kdyby"... 50%