Poslední recenze (54)
Kapitán Phillips (2013)
Bournův táta. Byl jsem zvědav a nezklamal. Na jeho filmy se kouká dobře. Trochu mi vadila politická stylizace hodných Amíků a zlounů Somálců, co chudákovi kapitánovi ani nedaj napít, zatímco on jim vlastnoručně ošetřuje pořezané nohy. Dostal mě začátek a konec, zajímavý motiv a subjektivně napínavý akční konec. Vše mezitím mi přišlo roztahané, nudnější, přičítám to ale námětu. Hanks super, šavlozubí Somálci taky. Phillipsův šok na konci filmu řekl bych věrně zpracován a emotivně citlivějším mohl udělat příjemnou tečku za celým filmem.
Chuť znovu žít (2012)
Zdlouhavé a přehnaně sentimentální. Narozdíl od Bucket list a Flipped nečekaně nudné. Společností opovrhující dědula, kterého pomalu mění životní příběhy ostatních lidí zpět na sociála...takových filmů tu je. A lepších.
Únos (2006)
Forma utekla obsahu o pár tříd. Technicky pěkné, ale příběh, co chce být za-každou-cenu-vtipný, mi přijde na Pixar slabý.