Oblíbení režiséři (10)
Akira Kurosawa
Nejlepší filmy:
Sedm samurajů (1954)
Ti, kteří budují zítřek (1946)
Nebe a peklo (1963)
Brian De Palma
Nejlepší filmy:
Zjizvená tvář (1983)
Carlitova cesta (1993)
Neúplatní (1987)
Kevin Smith
Nejlepší filmy:
Mladí muži za pultem (1994)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Flákači (1995)
Ki-duk Kim
Nejlepší filmy:
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
3-iron (2004)
Adresát neznámý (2001)
Martin Scorsese
Nejlepší filmy:
Michael Jackson: Video Greatest Hits - HIStory (1995) (video kompilace)
Casino (1995)
Prokletý ostrov (2010)
Gustav Machatý
Nejlepší filmy:
Dobrá země (1937)
Erotikon (1929)
Ze soboty na neděli (1931)
Fritz Lang
Nejlepší filmy:
Metropolis (1927)
Vrah mezi námi (1931)
Byl jsem lynčován (1936)
David Cronenberg
Nejlepší filmy:
Východní přísliby (2007)
Moucha (1986)
Dějiny násilí (2005)
Většinou si tady známé a kamarády nepřidávám, ale po tom co jsem viděl trailer na Teď ne, broskvičko si myslím že tady Lukáš patří. Má totiž navrch i před známými režiséry a to v tom, že s každým dalším filmem je to neskutečně obrovský skok po všech směrech kupředu. I když jsem nehodnotil žádný z jeho filmů maximem (doufám že zatím) každý mě pobavil. Lukáš je rozhodně člověk, který by měl dostat příležitost se zviditelnit, co se týče hororu, nic lepšího v ČR není, ani v komerční sféře. Navíc s každým jeho filmem mám nějaký fajn zážitek, ať už třeba je to Šest prstů v zeleném, na který jsme se koukali na ubytovně v Praze po akci, jedno z prvních rande s mou bývalou přítelkyní na preiméře Očí starého kostelníka, či neskutečně dobrá afterparty po Karbonu. Je to prostě dobrý.
Lloyd Kaufman
Nejlepší filmy:
Toxický mstitel (1984)
Terror Firmer (1999)
Shakespearovské sravnosti (2020)