Poslední recenze (14)
Temný rytíř povstal (2012)
Díl tokového formátu a kalibru obsahoval úplně všechno a to jak od napětí, vzrušení, spousta zajimavých vzratů a další až po netopíří erotiku.
Létající oko (1983)
Tento film jsem viděl naposledy asi před 10-ti lety a musím říct, že mě tehdy opravdu zaujal a zapůsobil na mě a až teď jsem si na něj vzpomněl a musel jsem jej znovu shlednout, ikdyž už je starší pořád na mě působí dobře. Vcelku slušná akce na svoji dobu
Resident Evil: Rozklad (2008)
Řekl bych povedený díl asi nejlepší co sem zatím viděl a měl opravdu něco společného s hrou. Tento díl hodnotím velice kladně společně s hranou jedničkou. Myslím že pařani těchto sérii musí byt spokojeni