Recenze (41)
Top Gun: Maverick (2022)
Jak je možný, že to má takový hodnocení. Viděl jsem hodinu a musel jsem to vypnout. Hrozná sračka. Overrated.
Volha (2023) (seriál)
Bylo to hodně dobrý, ale zasloužilo by si to víc dílů. Zejména druhá polovina seriálu proběhla strašně rychle.
Krajina ve stínu (2020)
Kdyby to skončilo v 1:39 - po plivanci, tak jasně za 5. I tak ale super. Je to především historický film, ne psychologický. Něco podobnýho mi vyprávěli příbuzní z těch sudet nahoře.
Modelář (2020)
O čem to jako mělo bejt?
Afghánistán: 40 let války - Past (2020) (epizoda)
Pro evropana se zájmem velká pecka.
Havel (2020)
A kdo nemá rád ženský, koneckonců? Škoda, že konec vyznívá tak, že je to film o vztahu Olgy a Václava Havlových - subjektivně. Jinak dobrej film, nekoukal jsem na hodinky, příjemně to uteklo, místama vtipný. Metafora soudního líčení s divadelním představením - perfektní. Citlivě vykreslená postava V. Havla - člověčensky. Občas slon v porcelánu, jinak charakter. A tak si ho pamatuju a chci pamatovat. I všichni EsTébáci se mi líbili, byli slizký tak akorát. Nesedlo mi přehnaný ráčkování a to, že jsem se nezorientoval v postavách, přestože se v dějinách 2. poloviny 20. století celkem orientuju - Majer-Kohout. Musel jsem dohledávat na webu, kdo byl kdo. Film bude určitě úspěšnej i komerčně, protože v kinech nic, co by za to stálo, aktuálně neběží.
Upgrade (2018)
STEM je nahranej na EPROM chipu z osmdesátek + další špeky. Příběh překombinovanej. Jako popcornovka a komedie, ale fajn. Líbili se mi efekty.
Kabinet Dr. Honzáka (2020) (pořad)
Tak jsem taky kousek viděl. O psychiatra jsem měl strach, že ho vynesou nohama napřed. 19*564? Dobrou noc.
Bitva u Midway (2019)
Za mě za 5. Předpokladem ale je, velký plátno, znalost problematiky a zájem o problematiku. To proto, aby se v tom jeden neztrácel. Bavil jsem se dobře.
Nabarvené ptáče (2019)
Mě se to taky líbilo. Artovka. S násilím a brutalitou to není tak horký, jak jsem čekal. Spíš mi vadila ta zoo- resp. pedo- filie. Pravda, mohlo to bejt o hodinu kratší. Zajímalo by mě, jak V. Marhoul dokázal obsadit ty, co obsadil. Několik světovejch jmen, byť v epizodních rolích. Dobrá práce.