Recenze (1 162)
Tár (2022)
Absolutní herecký koncert Cate Blanchett!
Aeon Flux (2005)
No, tak dlouho jsem to měl ve wishlistu, až jsem se k tomu nakonec prokousal, a opravdu nebylo o co stát. Svět v budoucnosti místy zajímavý, ale příběhově je to nesmírně hloupé, za režii a především střih by si to zasloužilo zlatou malinu. Díky, ale už nikdy více.
Divoši (2012)
Nebavilo mě ani hlavní obsazení ani jejich postavy, ba ani roztahaný příběh s mizerným koncem.
Oni (2008)
Tváří se to mnohem sofistkovaněji, alespoň ze začátku, jak ale dojde do tuhého, zmůže se to jen na laciné hrátky s obětmi způsobem, který postrádá smysl a logiku, stejně jako chování větsiny postav.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Bavila mě trochu netradiční animace, která tomuhle ninjímu šílenství sedla. Dobře napsané postavy, příběhově průměrné, ale má to skvělý soundtrack, spoustu akce a výborný originální dabing. Slabší čtyři.
Yellowstone - Season 4 (2021) (série)
Velmi slabé. Čtvrtá série vaří hodně z vody a nemá žádná zajímavou příběhovou linku. Vypadá to jako by tvůrcům docházeli nápady.
Strýček Buck (1989)
Johna Candyho asi nejde nemít rád, ale tohle se prostě moc nepovedlo.
Vocasy na tripu (2023)
Sem tam zábavné, ale velmi záhy se ty jejich nevybíravé konverzace oposlouchají a stane se z toho ničím nepřekvapující rutina (vyjma tedy konce). A hraný film se psy kteří umí mluvit je sice fajn, ale tváří se pořád stejně, a z jejich kukuče nejsou znát žádné emoce. Kreslené, animované, nebo stop-motion zpracování by tomu slušelo víc.
Dobrý Will Hunting (1997)
Nepochybně dobře napsané, zvlášt s přihlédnutím k věku a zkušenostím autorů. Chybí mi tam ale uvěřitelnější Willův zlom. Nejzásadnější scéna která ve filmu je, nemá zdaleka takovou gradaci jakou by si zasloužila a tím pádem postrádá i dostatečnou emocionální hloubku, která mi tam prostě chybí.
Ted Lasso - Série 1 (2020) (série)
Tak tohle asi prostě není pro mě. Jak už tu někdo psal, je to spíš sitcom než klasický seriál, není mi to není tématicky blízké, a na můj vkus se to často a intenzivně utápí v přílišném sentimentu. Slabší tři.