Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Záhada Blair Witch (1999)
Pro me neexistuje lepsi horror a po Preletu nad kukaccim hnizdem je to asi muj druhej nejoblibenejsi film. Ma vsechno co od nej pozaduju. Kdyz sem se tehda na to dival, tak sem se hruzou nemoch ani pohnout. To se mi u sledovani hororu stalo jenom parkrat v zivote. O to vic me sere, ze nikdy nedoslo (a na 99% ani nikdy nedojde) na ten vytouzenej Sanchezovo a Myrickovo prequel, kterej jim vypiceny kravataci z Lionsgate nedovolily realizovat.
Mulholland Drive (2001)
Jakubův žebřík (1990)
Konkurs (1999)
Devátá brána (1999)
Lovec démonů (2001)
Smrtelné zlo 2 (1987)
Že se vubec ptate - tohle je prece jasnych 5