Oblíbené filmy (10)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Vzpomínky na Afriku (1985)
Pre mňa je tento filmík skvostom celej kinematografie, jedným z najkrajších romantických filmov vôbec. Dielo o obrovskej láske (nielen o komplikovanej láske medzi mužom a ženou, ale aj o láske ku krásnej prírode..). Očarili ma nádherné scenérie Afriky a aj výkony Meryl Streep a Roberta Redforda, ktorí patria k mojej hereckej špičke... Film, ktorý ma v poslednej dobe uchvátil asi najviac.
Podraz (1973)
Iba potvrdzujem Tomčov komentár:) P.N. a R.R. sú jedni z najlepších hercov, akých som mohla doteraz vidieť!!! No a tento film je ozajstnou bombou!
Doktor Živago (1965)
Fargo (1996)
Znamení (2002)
To, čo čakám od dobrého a kvalitného thrilleru či hororu, som presne pri tomto filmíku dostala. Nebaví ma pri horore sledovať zelených mužíčkov, rôzne kreácie či hektolitre "krvi"... To je nuda. Toto malo svoje čaro a zapôsobilo to na mňa aj vďaka tomu, že divákovi sa nepodáva všetko naraz a jasne, ale rafinovane, cítiť tam tajomno. A to bolo to najdôležitejšie. Sprievodnú muziku si jasne pamätám dodnes. No a hercov už snáď chváliť ani nemusím:)
Osvícení (1980)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sa teraz vlastne čudujem, lebo ja - taký veľký fanda westernov a že som ešte tento skvostík nevidela?? Konečne! Som nadšená. Clint Eastwood...hmm...;) bravúrny (ako vždy). Plus prekrásna Morriconeho hudba. Nie je čo vyčítať tomuto filmu.
Zodiac (2007)
Harold a Maude (1971)
Sila lásky...