Poslední recenze (102)
Duna: Část druhá (2024)
Nemôžem si pomôcť ale pre mňa slabšie ako prvá časť. Možno to nie je horší film ale jednotka zapôsobila na mňa ako teaser že teraz dostanem poriadnu pecku, z ktorej sa nespamätám...nestalo sa. Kniha ponúka nespočetne veľa vrstiev, z ktorých sa dalo vybrať a on sa v prvej polovici vŕta práve v tej romantickej. A potom zvyšné musí riešiť skratkami. Veľké plus za vizual a Zimmera. Preto 4*. Takže sa nestalo, že hneď po východe z kina začínam netrpezlivo odpocitavat dni kedy uvidím Spasiteľa Duny. Možno aj dobre. Väčšia šanca, že budem milo prekvapený.
Irma Vep (1996)
Pred 20 rokmi by som vo filmovom klube UKF pri tomto filme krochkal (pseudo?)inetlektuálnym blahom. Ale nevadí že sa Irma Vep dostala ku mne až teraz. Užil som si to. Taký francúzsky Woody Allen s veľmi dobrou kamerou a so štipkou avantgardy.
Babylon (2022)
5* za to finále...hudobne výborne hned po kine som si musel pustiť soundtrack...naj scéna prvé natáčanie so zvukom :))) niektoré bizarnosti boli na mňa az príliš ale to už bude asi vekom. Spokojnosť.