Recenze (998)
Halloween II (2009)
Obyčejná a bezvýznamná vyvražďovačka bez jakéhokoliv švihu či slasherového kouzla. Člověk by ani neřekl že tohle natočil takovej srdcař jakým je Rob Zombie. 4/10
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Pohodová zábava pro celou rodinu s pěknými triky, božím Reynoldsem a celkem slušným náběhem na novou sérii. Škoda jen že to celé padá díky naprosto tuctovému a nezajímavému příběhu. Pokémoni by si zasloužili být představení v něčem lepším než v blbině pro děti. Tak snad někdy jindy
300: Vzestup říše (2014)
Ohromující vizuál a toť vše. Kouzlo třístovky se vytratilo už v polovině jedničky
Halloween zabíjí (2021)
Esence všeho nejlepšího co můžete chtít od správného slasheru. Šťavnaté vyvražďovačky, absurdní zvraty ve scénáři a hlavně poctivá osmdesátková atmosféra. Green na to opět kápnul ale tentokrát si to asi opravdu užijí pouze správní fajnšmekři. Pro neznalce kteří hledají něco víc tu není místo. 8/10
Tobruk (2008)
Marhoul potěší kvalitním řemeslem a přitom šokuje nedopečeným scénářem. Jako důstojné režijní cvičení Tobruk obstojí bez problému. Jako ambiciózní veleprojekt ale zklamává téměř ve všech bodech
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Stejně jako jednička je to na dnešní dobu neskutečně opožděný blockbuster. Nechutný triky, nepřehledný akční sekvence, debilní postavy a naivní scénář. Hardy a Harrelson se sice tuhle potápějící loď snaží zachránit a činí film aspoň trochu snesitelným ale i přesto je druhý Venom kolosální průser kterým si Serkis uřízl pořádnou ostudu. Návrat do dob Ghost Ridera, Elektry, Catwoman a podobných failů. 3/10
Zátopek (2021)
Prvoplánový, nudný a zbytečně natahovaný. Takový je přeceňovaný Zátopek. Jediné co na tom stojí za to je vizuál. Jestli chcete opravdu kvalitní českou filmařinu tak nakoukněte k filmařům kteří svoje filmy dělají od srdce a nepotřebují k tomu nafouklý rozpočet, naivní predikce nebo přepálený kampaně slibující velkolepou podívanou. Hnus 4/10
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Levy by nedokázal natočit pořádnej film ani kdyby dostal miliardu a kvalitní herce k tomu. Free Guy je mdlá zábava vykrádající tunu o dost lepších filmů s Reynoldsem v hlavní roli který opět hraje v Deadpool módu. Kdyby mi bylo deset tak bych se asi bavil ale takhle je to strašně nucený a vykalkulovaný. 5,5/10
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Stejně jako původní film je to skvělý horor který se ale do dějin nezapíše. Je to s přehledem zvládnuté řemeslo s účinnou atmosférou a Peelovským nádechem. Lehce nadstandardní spokojenost. 7/10
Karel (2020)
Ivanka si udělala slušný promo a vydělala prachy. Stále ale platí že někdo jako Karel by si zasloužil špičkový dokumentární portrét a ne tuhle zbytečnou frašku na dojení slz. 5/10