Recenze (998)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Nejlepší Mayovka! Ikonická klasika ve které je prostě všechno tak jak má být a hravě to strká do kapsy všechno ostatní z této "série" Poklad mého dětství. 8,5/10
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
Edngame mého dětství. Klasicky super "mayovská" podíváná která ačkoliv je to smutné prostě strašně zestárla a ani ten konec (i když je samozřejmě legendární) mě už tolik nestrhne. Další super mayovka ale bylo tu zaděláno na mnohem víc. Ambice nenaplněny. 7,5/10
Vinnetou - Rudý gentleman (1964)
Žádná revoluční pecka ani nic převratného nebo pamětihodného ale super žánrová podívaná a na odpočinkové odreagování ideální 7/10
Vinnetou (1963)
Po těch letech si strašně moc uvědomuji jak primitivní a zidealizovaný to vlastně je... ale i přesto je to prostě super. Legendární. 7,5/10
30 minut po půlnoci (2012)
Chybí emoce, adrenalin a nějaká doopravdy "wow scéna" Vím že to byl záměr a vlastně chválím za tu odvahu vydat se provedením trochu jiným směrem kterým se jen tak někomu nezavděčí ale pro mně to není. 5/10
Čarodějovy hodiny (2018)
Neskutečně znuděná a při zemi se držící blbost. Nuda k uzoufání a u Rotha už fakt nevím čemu věřit. 4,5/10
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Skvěle natočený a perfektně napsaný a pravděpodobně nejpůsobivější televizní zážitek posledních let. Mark Ruffalo je dechberoucí a jsem rád že za tohle konečně urval svůj Zlatý Glóbus
Requiem za sen (2000)
Nářez to byl ale po režijní a scénáristické stránce mi to občas přišlo trochu béčkové... Nicméně skvělý herci, úžasná hudba a naprosto geniální gradace kulervoucí atmosféry ihned člověka donutí tento snímek přijmout jako žánrový klenot. Na konci už jsem nebyl schopen slova a že já toho vydržím dost
Raya a drak (2021)
Vykrádá to všechno možný a originalita je zde vulgární slovo. Sice to nádherně vypadá a celou rodinu to pobaví ale už by to taky chtělo něco jinýho. 7/10
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Fail obřích rozměrů a totální zostuzení původního klenotu. Téměř totožná zápletka tentokrát ovšem postrádající komediální vynalézavost a smysl pro kvalitní dialog. Murphy mi už bohužel sedí pouze v dramatických rolích a tady mě strašně sral. Na druhou stranu Snipes si to tady strašně užívá a splnil si zde takový malý comeback. Návrat do minulosti který nikdo nepotřeboval... asi tak by se dal popsat tenhle film. 4/10