Poslední recenze (998)
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
I přes obrovský hype a explozi v box office je to podle mě pořád klasický ilumination film. Vizuálně nádherný a oslňující ale dějové nezajímavý, nevynalézavý a v tomhle případě i neskutečně přímočarý. Musím uznat že ve výsledku je to přijatelný kinozážitek i obstojná zábava a narozdíl od Mimoňů mě z toho nebolela hlava. Žádná bomba to ale rozhodně není... 6/10
Schodiště (2022) (seriál)
Campos mě po Ďáblovi opět pohltil aby mě ale pro tentokrát totálně sejmul... a to v negativním slova smyslu. Schodiště je s přehledem natočená, slušně zahraná a s chutí zrealizovaná minisérie kterou jsem do páté Epizody uznával jako další Antoniovu trefu. Poslední tři epizody ale poslali celý projekt tak neskutečně do hajzlu a zlikvidovalo veškeré divácké čekání na finální katarzi a bohužel i finální dojem. Škoda
Pět nocí u Freddyho (2023)
Nefunkční skoro ve všech ohledech. Jako horor to nefunguje a ani se o to nikdo nesnaží. Jako herní adaptace dělající radost fanouškům to nenaplňuje svůj potenciál a ani jako "horor pro děti a hráče" si to neobhají svoji existenci přičemž mi jsou k smíchu komentáře hlásající že se jedná o nový popkulturní fenomén své generace. Je to k hovnu a ani ty krásný animatroniky mě neodměkčily... i když je to asi to jediné co mohu pochválit. 3/10