Recenze (93)
Lilo & Stitch (2002)
...
Truchlivé dědictví (2004)
...
Nepohodlný (2005)
Bylo by to za *****, ale den předtím jsem viděl Anglického Pacienta.
Po zavírací době (1985)
...
Pod palbou (1983)
...
Pečeť vraha (2003)
...
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Nenudil jsem se, ale už si to nikdy víckrát nepustím. Očekávaní splněna :-)
Babel (2006)
Brad Pitt a Cate Blanchett jsou jedni z nej nej herců a zde to potvrzuji!. Nicméně, chůva a další "vedlejší" role jsou neuvěřitelně krásně zahrané a nejde jim vůbec nic ubrat ve srovnání s Cate a Bradem! Také ale musím souhlasit s některými nižšími názory - japonský příběh je zde málo provázaný s dějem a přitom by si vystačil svou sílou na samostatný film(tichá místa na discotéce s pohledu hluché dívky jsou absolutně realistické)
1984 (1984)
Film je hodně nepříjemný(jak Schindlerův seznam) a přesně takový by mněl být.
Zlá krev (1986)
...