Recenze (71)
Úsvit mrtvých (2004)
Napis mu, at sunda Burta Raynoldse ! :D Nej zombie film.
Premiér (2019) (seriál)
Ble ble bleeeeeeeee ... grrrc .... bleeeeee bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ....
Alita: Bojový Anděl (2019)
Vypada to moc hezky.
Statečné srdce (1995)
Jako kluk jsem to miloval. Ted si uz mslim, ze je to slatanina.
Dobří holubi se vracejí (1988)
Mnohem lepsi, nez Tazni ptaci, nebo Ikaruv pad. Vybornej Knazko a Hrusinsky. Dobre se na to kouka.
Dokonalé repliky (2018)
Zde hraje Keanu obzvlaste spatne. Alice nadherna.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Totalni hovadina. Na cem asi Robert zrovna frcel ?
Interstellar (2014)
Miluju tu cast, kde pristanou na planete jen s vodou a ozyva se duc duc zvuk, ktery znaci den na Zemi. Vyborny !
Občan Kane (1941)
Dost precenovany movie, ale na destive odpoledne OK.
Jasmíniny slzy (2013)
Chodil jsem s podobnym typem holky jako je Jasmine a musim rict, ze me konec az tak neprkvapil.