Recenze (71)
Černé zrcadlo - Rachel, Jack a Ashley Too (2019) (epizoda)
Nekteri tady kvakaji, ze je nizky hodnoceni kvuli Milene, ale tenhle dil je proste spatnej. Miluska hroje ze zacatku dobre, ale pak hrozne prehrava a tak trochu z ni jde dojem, ze ma cely nataceni na haku. Vyraz divnej, pohyby strnule. Nejvetsim problemem je vsak pribeh, kde se nas Charlie snazi utahnout na uvarene nudli. Vyuzit robotickou panenku v pribehu Goonies mi prijde dost laciny a jestli to takhle chce delat dal, tak snad at je tenhle dil radeji posledni. 2 a 1/2.
Stopy spravedlnosti (2017)
Dal bych 4*, kdyby to ten konec cely nepodelal. Jinak ok.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Myslím, ze po tomhle filmu uz Steavnova kariera tak nejak odvlala do pryc. Jak priznacne ...
Godzilla II Král monster (2019)
Top debilita lidske produkce.
Vanilkové nebe (2001)
Genialni film. Clovek musi nechat kus sebe venku pred vchodem do kinosalu, aby videl celou tu famozni filmovou filharmonii, kterou zde Crowe hraje. Film, kde nic neni jak se zda.
Černobyl (2019) (seriál)
Nejdriv jsem dal 5*, ale pak to zmenil na 4*, protoze tam je ta agitka prece jen citit.
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizoda)
Trochu nechutny, ale zase jsem se zasmal. " Zkusil jsem vsechno. Osukal jsem i polarniho medveda." :D
Perníkový táta - Prázdné ruce (2008) (epizoda)
Skvela epizoda s genialnim zaverem.
Hra o trůny (2011) (seriál)
5* za prvni dve serie, pak 4* az k 1*, prumer 3*
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Vymazlenej soudtrack.