Oblíbené filmy (10)
Vetřelec (1979)
Tma...Rachotící trubky v temném koridoru...Blikající světla majáčků...A najednou...Chramst! Tohle přesně je Vetřelec. Zlo, které nevidíte. Ridley prostě věděl jak natočit působivý horor.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Tak výběr tohohle filmu byl náhodný. Rande naslepo. A krásné rande! Zamotané, ujeté, akční, vtipné, prostě... Super! P.S.: Být umlácen k smrti něčím velkým, černým, gumovým... asi nebude zrovna nejpříjemnější a nejdůstojnější, heh.
Sedm (1995)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Blade Runner (1982)
Americká krása (1999)
Tohle dílo jako by bylo snad něčím posvěceno. Vypráví příběh obyčejných lidí nenásilně, reálně, jak to všechno může v životě najednou být. Ač jsem si říkala, že si Kevču už nikdy nebudu moci představit jinak než jako Johna Doea, tady mě opravdu velmi překvapil a předvedl vynikajcího (zhuleného) tatíka rodiny procházejícího krizí středního věku. Ostatní ale nestojí mimo, nejsou to klasické ,,vedlejší role", hlavními jsou vlastně všichni. A všichni hrají skvěle. Těším se, až si to časem promítnu znovu.
Memento (2000)
Tohle vám v kebulce nadělá pěknej zmatek. Prvních 10 minut jsem vůbec nevěděla, neorientovala jsem se, říkala jsem si, že jestli to tak půjde dál, tak mě asi klepne. Ono taky film pozpátku, s četnejma flashbackama... to chce opravdu se soustředit. Ale je to vlastně taková pěkná a na konci rozhodně překvapivá skládačka.
12 opic (1995)
Minority Report (2002)
Velmi kvalitní sci-fi a jedno z prvních, které ze mě udělaly jeho milovníka. Námět je perfektní, Spilberg nezklamal. I Tom Cruise to parádně umí, když chce. Ač to má své mouchy, dám za 5*.