Oblíbené filmy (9)
Divočina (2014)
Harold a Maude (1971)
Jeden z mých nejmilejších filmů. Donutí vás na všechno zapomenout a jen zírat na kousky mladíka s podivnými koníčky a zvyky a vitální nekonvenční stařenky. Společně tvoří dokonalý pár. Jen se pořád nemůžu rozhodnout kdo z nich mám radši ( ^_^)
Pátý element (1997)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Přesně takto si představuju fantasy flm. Nemusím zmiňovat dokonalé masky a výpravu, tu jsme totiž očekávali. Naopak je třeba vyzdvihnout to, že Hobit je prosáklý pohádkovou nevinností i fantasy dobrodružstvím. Tím, že celý děj knihy není nahuštěn jen do jednoho filmu vznikl prostor pro dechberoucí scenérie a hrátky s postavami. Navíc hlavním hrdinou je sympatický tvor ztvázněný skvělým hercem. Podotýkým, že nejsem fanouškem LOTRA, narozdíl o knižní předlohy vůbec neoslovil. Jednoznačně zařazuji do své topky a doporučuju každému, kdo na úkor válčení dává přednost fantazii a kráse.
Upír Nosferatu (1922)
Lahůdka! Obzvláště miluju scénu, kdy si Nosferatu nese rakvičku v podpaží. A ta brutální hudba! Jeden z filmů, které si někdy pouštím jen kvůli zvukové stopě. Ale nemyslím tu lehce dechovkovou verzi soundracku z Levných knih!
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Příjemné pohlazení po duši. A ještě k tomu čokoládové! Vždy se neskonale bavím! Willy Wonka v podání Johnnyho si mně naprosto získal. Více netřeba komentovat.