Poslední recenze (1 766)
Šógun (2024) (seriál)
Dokoukáno, dobojováno. No, těch bojů mohlo být více, ale co...bylo to komorní, detailní a precizní. Sanada, můj letitý oblíbenec, výborný. Stačil trochu jiný pohled, nepatrný pohyb koutku úst, bylo to dokonalé. Precizní Japonsko své doby a těžký život v něm, předložený do posledního, bravurního detailu. Krásná Mariko a těžký život žen. Na Cosma Jarvise jsem si zvykala , pořád mi připomínal těžkopádného medvěda troch cinklého mírnou retardací, leč v posledním díle si to napravil. Celkově skvělý zážitek.
Book Club: The Next Chapter (2023)
Každý v tom hledá hluboká moudra, ale je to prosté, nalijte si vínko, natáhněte nožky a uvědomte si svoji smrtelnost, dostane to jiný rozměr. Je to pohodové, úsměvné a v Itálii, to pohladí duši i oči. Dámy byly skvělé, jen ta kouzelná Jane mne zklamala. Jak může hezká žena ze sebe vyrobit totálně vyklepanou tabatěrku obalenou bakelitem? Hrůůůza. Výborná scéna s fešákem karabiníkem a svatební šaty byly super, Diana Keaton stále ve velmi neslušivém účesu, to už jiné nebude, ale shrnuto, příjemný film.
Fast Charlie (2023)
Nenáročné, na pohodu, Brosnan stále štramák, jen tak na zabití času.