Poslední recenze (15)
Quills - Perem markýze de Sade (2000)
Absolutní mistrovské dílo! Ten film má absolutně vše! Herecké obsazení a výkony. Scénář.Výpravu. Hudbu. Konec. Napětí. Humor. Myšlenky. Sex. 10z 10 ti a jde rovnou do TOP 5 mých filmů co sem kdy viděl.
Jan Žižka (2022)
Nečekal jsem moc...takovou tu netflixovskou sračku co hnusně a levně vypadá a je uplně o hovně, jen tam tečou potoky krve v rádoby akčních spektákl scénách a pak spousta nesmyslných blábolů...to jsem dostal...ale proč film s názvem Žižka si vybere období života o kterém absolutně nic nevíme a tudíž vlastně vůbec o Žižkovi ani není a nemůže být, to už mi hlava vážně nebere... fantasy na úrovní netflix Zaklínače...ble, chce se mi blejt..
Nebezpečné pokušení (2015)
To je sračka...jedna hvězda za mé oblíbené herce...