Recenze (1 000)
Interstellar (2014)
Do not go gentle into that cinema, Old age should burn and rave at close of movie, Rage, rage against the opponent of the Interstellar.
Skrýš (2010)
Shelter se rychlým tempem dostane na vrchol svého potenciálu, který je tažen příslibným scénářem, který ne na jeden pohled a přitom zdánlivě připomíná např. Identitu...bodejť by ne, když je pod oba kousky podepsán stejný scénárista...Taktéž J.Moore a J.R. Meyers tento potenciální scénáristický příslib podporují svými na míru šitými výkony...Avšak po půlce filmu zůstává potenciál zcela nenaplněn, ba dokonce úplně zhatěn svým přetočením a zabřednutím do úplně jiného žánru, kdy se druhá polovina filmu jeví jako zcela odlišná navazující část na polovinu předcházející...škoda!
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Karate tiger a Černý orel jsou pravděpodobně jediné filmy, ve kterých si JCVD zahrál vyloženě zápornou roli...
Černý orel (1988)
Černý orel a Karate tiger jsou pravděpodobně jediné filmy, ve kterých si JCVD zahrál vyloženě zápornou roli...
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Zábava na účet všech zúčastněných, kde jde samotné jídlo naprosto stranou...
Počátek (2010)
...a co říci závěrem, nebo spíše k závěru?...snad jen parafrázovaně řečeno, že byl popřen výrok ,,A přece se točí..."
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Oplzlá talkshow....nebo vlastně oplzlý J.Saudek...
Prokletý ostrov (2010)
Díky své filmové deformaci, kdy silně tíhnu k podobným typům filmu jako je Shutter Island, jsem ,,odhalil" poitnu už během filmu a tím jsem se bohužel ošidil o pro mnohé silný závěrečný ,,wau" moment. Mimo tedy určitě zajímavé pointy, kterou by stálo za to lépe ,,ukrýt", je Shutter Island silný především ve své tajemné atmosféře za zvuku tísnivých tónů hodných prostředí psychiatrické léčebny (na těchto filmových prvcích je vidět ,,stará dobrá škola" M.Scorseseho a jemu podobných). Překvapením nejsou ani nadprůměrné herecké výkony, zejména pak L.DiCapria. Na druhou stranu si nejsem jist bezproblémovým vystavěním scénáře na nosných základech a celkové soudržnosti příběhu. Ale i přes ta malá drobná negativa stvořil z mého pohledu M.Scorsese jeden ze svých nejlepších filmových počinů.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Zážitkově nevýrazné a přitom barevně výrazné divadélko s krásnými kulisami a volností fantazie, avšak věrně platícímu divákovi nepřinášející žádný filmový bonus navíc.
Svítání (2009)
Tento film mě jen utvrdil v tom, že budu asi jen stěží hledat cestu k zombieským či upírským (tento případ) filmům. Daybreakers mě absolutně ničím nepřekvapil, nepotěšil a ani neobohatil.