Poslední recenze (1 532)
Belfast (2021)
Za mě úplně zbytečný film. Podbízivý, vykalkulovaný s plochým příběhem. A to mám přitom Kennetha, jako herce, nebo režiséra upřímně dost rád.
Shardlake (2024) (seriál)
Víc nedám, ani kdyby mě na skřipci tahali, to vám teda řeknu. Fakt, že opata hraje černoch v roce asi 1530, ten bych ještě zkousl, protože už jsem asi zhyperzkorektněl, ale víc mi vadily jiné věci. Hlavně taková řekl bych až načančanost, která se týkala výpravy a reálného zobrazení té doby. Samozřejmě s trochou více bolesti a utrpení tehdejšího, anglického obyvatelstva. Tohle vše mi tady prostě dost chybělo.
Šógun (2024) (seriál)
Po skončení mi přece jen zůstává na jazyku lehká pachuť nevyužité šance. Přes výtečný úvod seriál začne ve druhé polovině zabředat do pro mě nekonečného množství konverzaci a intrik a to já v takové míře zas až tolik nemusím. Takže jsem se ve finále nakonec musel dost přemlouvat za ty čtyři pecky, za které nakonec může skvělá výprava a úžasně charismatický Hirojuki Sanada v hlavní roli.