Reklama

Reklama

Tři mušketýři: Milady

  • Francie Les Trois Mousquetaires : Milady (více)
Trailer 9

VOD (1)

Obsahy(1)

Francie se zmítá v hlubokém rozvratu. Je vyhlášena válka. D'Artagnan a věrní mušketýři jsou poslední hradbou před chaosem. Osud je však nečekaně vtáhne do rozsáhlého spiknutí. D'Artagnanova láska Constance je unesena. Při zoufalé snaze zachránit ji, je mladý mušketýr nucen spojit své síly se záhadnou Milady de Winter. Ale dlouho skrývané tajemství, které se vynoří z minulosti, rozbíjí pevná spojenectví. Mušketýry čeká strašlivá volba: jestli chtějí dokončit svou misi a zachránit Francii, budou muset obětovat ty, které milují… (Bioscop)

(více)

Videa (5)

Trailer 9

Recenze (70)

verbal 

všechny recenze uživatele

Tak jako předchozí Uměňan, jsou i trampoty Milady Zimové rozhodně parádní a historicky první nehomoseksuální adaptací Sašova proslulého románu, ač tady tvůrci, okatě usilujíce o řádně natahovanou francouzšízu typu Milada begins, Milada returns, Milada resurrection, Kam se, kurva, poděla Milada? a tak dále, už kapku serou na autorův hrob a fabulují směrem k telenovelové prdeli. Nicméně pořád krásně natočená, dobově špinavá, výpravná, náležitě dobrodružná a výborně zahraná mušketérie. Tedy až na tu ryze demagogizující rasistickou černou sqrnu! Tu zářnou absenci nucené negrofikace a manipulativního zkreslování za účelem násilné asimilace parazitických kultur do jakž takž zcivilizovaného stáda jsem po prvním dílu patrně zakřikl. A tak tu máme Luďka Ukulebembeho, dle filmových vytřiprdelníků a asociálních sítí narozdíl od ostatních fiktivních mušketýrů „nade vši pochybnost prokázaného“ historicky prvního rovníkového negtotýra v dějinách, vikomta z Pobřeží slonoviny, Prince ze Senegalu a kmotřence samotného francouzského krále!!! I přes rozsáhlou dezinformační kampaň, podloženou dokonce probuzněnou neomarxistickou paknihou, lze jeho kořeny bezpečně vysledovat až do roku 2015!, a to k jeho příčinlivému kronikáři, nejodpornější a nejagresivnější bolševizi světa, papežštější než papež  – British Bolsheviks Coprporation, která tenkrát potřebovala jakože „ospravedlnitelně“ pronegrovat seriál Versailles a spolu s kamvítrtamplášťovými soudruhy z Wykydpédie spíchla na základě drobné protokolární noticky o návštěvě jakéhosi ebenového potentáta na Ludvíkově dvorku kompletní inkluzní fandom, kterého se teď Macronfilm chytil jak komsomolec srpu s kladivem. Nad takto nepopiratelnými historickými fuckty by dozajista neprávem zastrkovaný spoluautor a dodavatel precizních dobových podkladů i dějových zápletek valné většiny Dumasiád, profesor historie Auguste Maquet, samou radostí spálil všechny své doktoráty, načež se prohlásil za rodilého Japonce. No a já zhnuseně ubírám jednu rudou hvězdu a na potenciální třetí díl pro celou multikulturní rodinu, stvořený navíc umělou demencí, se pranic netěším. Ledaže by byl Ludva Třináctka Barman jako poleno, kardinál Richelieu Wakanďan a Anna Rakouská tranzistor. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

V první díle voda, teď oheň. Milady on fire, doslova a do písmene. Eva Green téhle postavě vdechla ještě víc tragiky a osvobodila jí ještě víc z korzetu "villain" schématu, který známe z klasických mušketýrů. Díky tomu jsou kanonické momenty příběhu v závěru skutečně silné a Milady dává novou energii zdánlivě neproblematické postavě D'Artagnana (o Athosovi samozřejmě nemluvě). Bourboulon opakuje devizy jedničky, má to silný rozjezd, výbornou akci i temnou naléhavost, kterou chytře narušuje Portos s Aramisem a jejich frontový wedding special. Tentokrát navíc funguje i lépe vystavěné finále. Jisté rozpaky (opět) z některých jankovitých oslích můstků a nadále poněkud enigmatickým motivacím vybraných dějových zvratů politické linie. Sympatické je, že podobně jako Milady i Richelieu získává v téhle verzi nové vrstvy nad své padoušství. Na okraj, jsem ten poslední, kdo by zrovna v adaptaci díla kreolského autora kritizoval figury jiné barvy pleti, ale "černý princ" působí zatím trochu jako pověstný simpsonovský pes Poochie. Ve třetím díle čekám nápravu! Krucinál, já čekám hlavně ten třetí díl téhle nejlepší dumasovské adaptace! ()

Reklama

Motinski 

všechny recenze uživatele

Spokojnosť. Hlavný bod programu je opäť politikárčenie a zradu cítiť takmer nonstop. Nie vždy je to spravené prehľadne, atmosféra ale vsetko vynahrádza. Možno dojem vylepšilo veľké plátno, no random pasáže v lesoch alebo útok mušketierov na hrad mi učarovali parádne. Niečo sa mi páčilo viac ako minule (tmavé scény, tempo), niečo menej (kamera pri súbojoch), príbeh málokedy uberá nohu z plynu a postavy sú nepredvídateľné od začiatku do konca. No a Eva Green je diabol. Záver bol dramaticky vyhrotený viac jak som čakal ale pochopím divákov čo chceli niečo epickejšie. Predsa len, takto sa väčšinou končia epizódy seriálu a nie celovečerák. Mňa to ale na pokračovanie (dúfam teda že nejaké bude) nabudilo viac ako cliffhanger v prvej časti. ()

Martrix 

všechny recenze uživatele

Přestože jsem z prvního filmu nebyl zdaleka tak odvařenej jako mnoho jiných, věděl jsem, že na dvojku se podívám. Protože Eva Green. I kdyby hrála v nějaké odpadní záležitostí, kvůli ní se na to mrknu. Což ale neznamená, že pak budu milosrdný k těm, kteří ji tou srajdou obklopili a dám lepší hodnocení. Tento film samozřejmě tak hluboko nepadá...konec konců Tři mušketýři jsou francouzský literární klenůtek; výtky jsou spíše záležitostí vkusu diváka, než že by šlo o objektivní nekvalitu. Dumas byl romanopisec a chápal, jak moc příběhu škodí, když jsou nadužívány náhody, když se autor čtenáři podbízí, když je předvídatelný, nebo naopak zbytečně zašmodrchaný... . Byl mistr svého oboru. To se ovšem o Matthieu Delaporte říct nedá. Chápu, že nechtěl kopírovat některou z desítek adaptací, které za těch skoro 100 let vznikly...přestože chtěl využít atraktivních prvků, kterými je román prodchnutý. Dokonce nemám velké výhrady k rozhodnutí udělat realisticky pojatý příběh bez dobrodružného a odlehčeného nádechu. I když na můj vkus je to zbytečně přehutnělé. Jenže ta snaha udělat z dobrodružně historického románu thriller, vyústila v rozsáhlé přepisování; snahu zvýraznit především dramatické momenty. Vlastně čistý protipól zprzněnosti Paula W.S. Andersona. Místo jeho akční debilitky, dostáváme rodinné a válečné drama na pozadí francouzské intrikami prošpikované historie. V případě postavy Milady, dokonce drama antických rozměrů. O pokračování moc nestojím, ale bylo by víc než vhodné, dát postavě Milady možnost, prosviňačit se až ke svému konci. Je to autenticky špinavé, surové, ovšem pro mě často nezáživné...to když se nás tvůrci snaží vzdělávat ... . Občasné snahy o vtípky působily skoro nepatřičně...přestože jsou ozdobou originálu. Takový hybrid oceňuji především stran výpravy a hereckých výkonů...je to poctivý historický film, ale mě nijak zvlášť nebavil. Ty 4* jsou z jedné třetiny jen za Evku. ()

hroubek 

všechny recenze uživatele

Zklamání. Hodně jsem se těšil, protože mi první část neskutečně sedla a moc jsem si jí užil. Tři mušketýři: Milady je rozhodně dobrý film, který je parádně natočený a hezky se na něj koukán, přesto se na konci dostavilo podobné zklamaní jako u Napoleona. Celou dobu jsem měl pocit, že tam chybí nějaké scény, všechno je urychlené a pak to celé skončí otevřeně. Nutně potřebuji další díl, který to celé nějak srozumitelně ukončí a dá tomu konec, který chci. Režisér Martin Bourboulon odvedl dobrou práci. Po vizuální stránce je to super, akce je hodně povedená (i když bych ocenil, kdyby byla přehlednější), herecky paráda (Eva Green si krade každou scénu pro sebe). Bohužel po příběhové stránce to drhne, je to uspěchané a fakt by to mu prospělo, kdyby se zpomalilo. Moc jsem se těšil, a mrzí mě že to není lepší. Velká škoda. ()

Galerie (70)

Zajímavosti (7)

  • V Nemecku prvý film D'Artagnan (2023) tak tvrdo prepadol, že miestny distribútor Constantin zrušil uvedenie tohto filmu v kinách a šiel rovno na video. (Arsenal83)
  • Henri de Talleyrand-Périgord, gróf z Chalais (Patrick Mille), určite existoval a v roku 1626 naozaj zorganizoval sprisahanie proti Richelieuovi (Eric Ruf). V Dumasovom románe sa však tento príbeh nepopisuje a navyše v roku 1627, kedy sa dej film odohráva, bolo už po jeho poprave, kedy ho odpravili až 29. úderom sekery (sťatý bol 19.8.1626). (Arsenal83)
  • Postava Benjamina de la Fère (Gabriel Almaer) nosí okuliare s ramienkami, avšak tieto okuliare sa objavili až v 18. storočí. V čase mušketierov sa nosili tzv. bésicles. (Arsenal83)

Související novinky

49. ceny César ovládla Anatomie pádu

49. ceny César ovládla Anatomie pádu

24.02.2024

V pátek 23. února 2024 proběhl v pařížské koncertní síni Olympia slavnostní ceremoniál 49. ročníku předávání cen francouzské Akademie filmových umění a technik (Académie des Arts et Techniques du… (více)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (více)

Reklama

Reklama