Poslední recenze (1 960)
Málo mě znáš (2024) (seriál)
Dokument se u mě dělí na 2 části. V té první polovině můžeme vidět spoustu dobových záběrů (nutno podotknout skvěle zařazených) a celkově se na to dívá velice dobře. Druhá polovina dokumentu už je ze slabšího těsta a poslední díl místo toho, aby vzdal hold IB, tak se pokouší o existencionální "cosi", které alespoň na mě absolutně nefunguje, a vy se vlastně vůbec nic nedozvíte. Zároveň byl přeskočen úplný konec jejího života (život v Uhříněvsi, Macura vs. Rychtář) a působí to tak nedodělaně aneb když si tvůrci dali práci se začátkem její kariéry, tak proč se absolutně vyflákli na její konec? Je to škoda protože jak jsem psal, úvod byl víc než slušný. Chybělo mi i zmínění jednoho z viníků celého vyvrcholení IB, a to pana Novotného, kterého já osobně beru jako jednoho z tvůrců její sebevraždy.
Málo mě znáš - Epizoda 3 (2024) (epizoda)
Tak tohle mě zklamalo. Strašně polopaticky a nedůstojně zakončený dokument o IB. To šly všechny peníze a snaha do první epizody? To si opravdu musíme mazat med kolem pusy a nikdo tam neřekne na kameru, že prsty v tom měl i Novotný, který teď uráží lidi s nemocí? Čekal jsem od závěru trochu víc, možná i zmínění Macury a Rychtáře (ano, těch dvou klaunů co se furt prali). Cením zamyšlení se nad duševním zdravím na konci kariéry IB, ale obecně se tohle řešilo už v předchozím díle. Přítomná T. Pergnerová měla v její kariéře taky podobné momenty.
Prahou podzemní drahou - Linka A (2024) (epizoda)
Spoustu stanic se opět vynechalo. Je to za mě škoda, protože když už se do tohoto projektu autoři pustili, tak ho měli udělat pořádně. Stanice které se do pořadu "vešly" byly z většiny zajímavé, ale taková Bořislavka nechápu proč dostala tak velký prostor, když je to ze všech ohledů nejnezajímavější stanice. Uvidíme co přinese "béčko", ale pokud to půjde podobným tempem, tak se polovina stanic ani nezmíní.
Poslední deníček (3)
NÁVŠTĚVY KINA 2024:
LEDEN
Jeden gól - viděno 5.1. v kině Lucerna
Chudáčci - viděno 10.1. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
S tebou nikdy - viděno 16.1. v Premiere Cinemas Hostivař
Bastard - viděno 18.1. v CineStar Anděl
Chudáčci - viděno 25.1. v CineStar Černý Most
Argylle: Tajný agent - viděno 31.1. v CineStar Černý Most
ÚNOR
Železní bratři - viděno 7.2. v kině Aero (předpremiéra "Tady Vary")
Zóna zájmu - viděno 8.2. v kině Světozor
Bob Marley: One Love - viděno 21.2. v CineStar Anděl
Zimní prázdniny - viděno 25.2. v kině Pilotů
BŘEZEN - měsíc Duny
Duna: Část druhá - viděno 1.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Duna: Část druhá - viděno 8.3. v CineStar Černý Most (THEATRE DELUXE)
Duna: Část druhá - viděno 22.3. v Cinema City Flora (IMAX)
Neposkrvrněná - viděno 19.3. v CineStar Anděl
Dokonalé dny - viděno 31.3. v Cinema City Nový Smíchov
DUBEN
Gump - jsme dvojka - viděno 28.4. (9:10) v Cinema City Chodov
Rivalové - viděno 28.4. (12:50) v Cinema City Chodov
Top Gun: Maverick - viděno 28.4. (18:15) v Cinema City Nový Smíchov (4DX)
Manželé Stodolovi - viděno 28.4. (22:10) v Cinema City Chodov
Kaskadér - viděno 30.4. v CineStar Černý Most
KVĚTEN
Rivalové - viděno 9.5. v CineStar Anděl