Poslední recenze (49)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Po dlouhé době kvalitní fantasy. I když se stopáž zdá dosti dlouhá, uteklo to ani nevím jak (a to jsem si myslel, že se to bude táhnout nebo u toho usnu po celodenním závaru). Mou pozornost si ale tento snímek udržel. A nejen to. Bavil jsem se. Jednoduchá, přitom perfektní zápletka, suchý humor, tak jak ho mám rád a skvělý vizuál. A oceňuji také absenci přílišných detailů. Díky tomu si film může užít i ten, kdo o tomhle světě vlastně nic neví, což jsem byl do včerejška já. No a prostě, Chris Pine charismatem nešetří.
Vyproštění (2020)
V rámci zkouknutí dvojky jsem na tenhle biják koukl znova a jsem rád, že jsem to udělal. Mně ta jednička jede. Hemswortha vidím vždycky rád a tahle role bez emocí ve většině stopáže mu sedí. A když se má ukázat nějaký sentiment, je ho tam akorát. Jasný, že příběhově to není kdovíjaký epos, ale upřímně, jdete koukat na žoldáka s full armor výbavou na plakátě kvůli příběhové lince? Nejočekávanějším a nejdůležitějším aspektem je akce, a ta je špičková. V porovnání s nedávnou zkouknutou sérií Johna Wicka s Extraction může měřit síly jen dvojka. Hodně hezky to zapadá i do ulic Východu, má to ten správný nádech a barvičku. Jedinou výtku nevýtku má konec, kterému by opravdu sedělo nepokračování. Nicméně jsem rád že se uvidíme u sledování dvojky a trojky. Za mě jeden z nej akčňáků ever.
Bullet Train (2022)
Je to totální nářez, a jak se říká u nás v kraji razovitem, totální maras. Japonské prostředí velice imponuje a dodává celkovému konceptu šťávu. Většina hlavních postav je celkem hilarious, což je v tomto crazy snímku jen dobře. Beruška a dva ovocné plody to mega zandávají. Děj má výbornou časovou posloupnost(není se co divit, když se všechno odehrává během jedné jízdy vlakem). A vsuvky, které dovysvětlovali situaci a motivy postav byly trefné. Japonské covery známých hitů taky potěšily jako i hudba celkově. A Brad Pitt zase pro jednou ukázal, že věk je jenom číslo. Prozatím