Poslední recenze (13)
Kozoroh 1 (1977)
Tenhle film nám byl čert dlužen. Od natočení filmu a uvedení v komoušském Československu ho používají konspirátoři/dezinformátoři/idioti jako důkaz toho, že Američani na Měsíci nepřistáli. Hádat se s nimi nemá cenu. Když toto hodím za hlavu, tak si film dokážu užít.
Kuratorium (2022) (TV film)
Nepamatuji se, kdy jsem naposledy viděl tak kvalitní český dokument jako je tento.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Dávám tři hvězdy, přesto jsem zklamán. Na seriál jsem se těšil snad 20 let, rozpočet naznačoval, že půjde o podobné veledílo jako Bratrstvo neohrožených. Narozdíl od něho ale nevíme o postavách nic. Tvůrci se víc soustředili na to, aby piloti vypadali jako modelové na přehlídce, místo toho, aby nám dali možnost, se jim více dostat pod kůži. Pak by se možná nestalo to, že jakákoliv smrt v seriálu mi je u zadku. A to jsem hodně velká cíťa, co se týče válečných veteránů. Za nic také nestojí samotné letecké bitvy, kterých vlastně v seriálu není moc. Kdejaká hra s letadly na PC vypadá líp, než toto. O vyloženě špatných představách, jak letecké bitvy probíhaly, se ani nebudu zmiňovat.
Poslední deníček (3)
Die hard
Tímto považuji Vánoce za zahájené :)