Poslední recenze (56)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Seriál, který myšlenkou je nechutně a vážně depresivní. Občas jsou díly snad až zbytečně protáhnuté.. a však možná i díky tomu to působí opravdu realisticky → dostane se pod kůži raz dva.. kdo se chce soucítit s June/Offred bude mít na tuty noční můry!
Příběh služebnice - Zrnka (2018) (epizoda)
Ze začátku jsem paní Waterfordovou litovala.. teď si nejsem jistá, jestli jí náhodou nenávidím :D Dále doufám, že to s tetou Lydií dopadne velmi špatně.. musí!!
Království nebeské (2005)
Myšlenka ušlechtilá, film naprosto zbytečný.. Toto, což bych měla asi nazývat filmem, mi bylo doporučeno, ačkoliv se jedná o velkou ztrátu času.. a herecké výkony = "velký špatný"! PS: Jak to může mít vůbec podobné hodnocení jako třeba Troja??