Poslední recenze (63)
Světová válka Z (2013)
Když jsem zjistil, že jde zase o opakující se příběh jako v noha filme, (ano, mám na mysli zombie), neměl jsem ani moc velkou chuť se na něj kouknout. Přece jen jsem se ale koukl a jsem velmi překvapený. Zombie, kteří se chovají jako obrovská vlna mě vážně dostala, a proto dávám pět hvězdiček. Jediné, co se dá filmu vyčíst, je náhlí konec. Čekal jsem něco víc a najednou nic.
Surikaty (2008)
Surikaty miluji a dokumentární film ještě víc. Velmi mě zaujal.
Za plotem (2006)
Abych řekl pravdu, čekal jsem od tohoto filmu mnohem víc. Neříkám, že to byla nuda, ale příběh byl předvidatelný a to se mě osobně nelíbí. Já myslím, že tři hvězdičky jsou moc.