Recenze (63)
Světová válka Z (2013)
Když jsem zjistil, že jde zase o opakující se příběh jako v noha filme, (ano, mám na mysli zombie), neměl jsem ani moc velkou chuť se na něj kouknout. Přece jen jsem se ale koukl a jsem velmi překvapený. Zombie, kteří se chovají jako obrovská vlna mě vážně dostala, a proto dávám pět hvězdiček. Jediné, co se dá filmu vyčíst, je náhlí konec. Čekal jsem něco víc a najednou nic.
Surikaty (2008)
Surikaty miluji a dokumentární film ještě víc. Velmi mě zaujal.
Za plotem (2006)
Abych řekl pravdu, čekal jsem od tohoto filmu mnohem víc. Neříkám, že to byla nuda, ale příběh byl předvidatelný a to se mě osobně nelíbí. Já myslím, že tři hvězdičky jsou moc.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Skvělá komedie, která ukazuje, jak se dá jedním ovladačem zkazit celí život.
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Tento film mě nadělil pořádný pytel srandy. To by bylo asi vše, co k bych o něm napsal.
Osudové léto 2 (2011)
Druhý díl je taky skvělí, ale čekal jsem od něj trochu víc. Začal bych tím, že na konci filmu chybí pořádně velká vlna. Neříkám, že byla malá, ale proti prvnímu dílu nic moc. Musel jsem ale stejně filmu dát pět hvězd. Hlavním důvodem byl skvělé herecké obsazení, nádherná africká divočina a samozřejmě nádherné modré moře.
Osudové léto (2002)
Snažil jsem se najít nějakou chybu, ale tento film je dokonalí. Už od samého začátku jsem se nenudil a to je co říct, protože většina filmů má nudný začátek se skvělým koncem. Tady je skvělí začátek a ještě lepší konec s neuvěřitelně nádhernou vlnou. Jde vidět, že na filmu si dal někdo hodně záležet a neodflákl to, jak většina režisérů.
Těžce zamilován (2001)
Dobře ujetá komedie, která nenechá snad nikoho v klidu. Ze začátku mě film přišel jako docela nudný, ale když si začal s trochu tlustší babou, bylo to na mě už moc a musel jsem se začít smát. Jeden borec vidí krásný baby a druhý má na zadku ocas a bojí se krásky s krátkým palce. Měl jsem doopravdy dost.
Ranař (2011)
Tomu říkám pořádný film na nudný večer. Krutý bitky hokejistů. Co víc si přát. Jak jsem slyšel v jednom oblíbeným filmu: "Krev poteče proudem". Tyto tři slova nejlépe vystihují celí obsah filmu.
Škola rocku (2003)
Kdybych se neudil doma u televize, určitě bych se tento film ani nepodíval, ale měl jsem to štěstí zjistit, že je super.