Recenze (65)
Temný rytíř povstal (2012)
Po dlouhé době jsem se vypravil do kina a rozhodně jsem nebyl zklamán. Rozdíl mezi Temný rytíř povstal a Temný rytíř je pouze záporák. Ne žeby Hardy nebyl dostačující, ale na fenomenálního Ledgera nestačí. Nolan mě každým svým dalším filmem utvrzuje, že se jedná o jednoho z nejlepších režisérů všech dob. 100%!!
Misery nechce zemřít (1990)
Absolutně zasloužený oscar!!!!
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Velmi chytrý film, který je velmi dobře odvyprávěn, ale něco mi tam chybělo. 85%
Chicago (2002)
Velice dobrý muzikál který jsem plně docenil až po třetím shlédnutí. Oscar pro Jonesovou je plně oprávněný a Gere hraje také výborně. 85%
Moulin Rouge (2001)
Naprosto fantastický muzikál, který úžasně balancuje na hraně kýče. Výborná hudba, herci, neuvěřitelná kamera a střih. Ve filmu se naprosto úžasně střídají momenty plné emoceí a momenty komediální. 100%
Po přečtení spalte (2008)
Coheny mám rád, ale tohle mi přišlo trochu slabší. Herci dobrý možná je Malkovich mě trochu sklamal. Hudba je dobrá, přestože ve filmu nehraje moc velkou roli a Brad Pitt jako hezounek je úplně super! 70%
Dannyho parťáci 3 (2007)
Velmi příjemný film, ale to je tak všechno. 73%
Dannyho parťáci (2001)
Průměrný scénář tahají herci. A to výrazně. 75%
Tři mušketýři (1993)
Dumas se musí obracet v hrobě, to je jisté. Nicméně bavil jsem se celkem slušně a když se na scéně objevil Aramis alias Charlie Sheen tak jsem si myslel, že se tvůrci zbláznili.
Čas probuzení (1990)
Neskutečný film!!!!!!!! Nutno vidět!!!!!