Recenze (122)
Morbius (2022)
Nevim za co bych mel dat alespon 1 hvezdu
Top Gun: Maverick (2022)
IMAX Fantazie. Proc cloveka, co vyrustal na prvnim dile zaplesalo srdicko a vykouzlilo nostalgicky usmev.
2001: Vesmírná odysea (1968)
V dobe kdy tolik vime a tolik jsme videli vesmirneho, tak uz proste pomala audio vizualni masturbace, ktera se snazi presvedcit divaka, ze se kouka na vesmir a dela to hodne pomalu, nudi:(
Uncharted (2022)
Dialogy psycho, herecky vykony na prvni spatnou, necharismaticky hlavni a bohuzel i sekundarni postavy, sound mix nefunguje, pacing negraduje, par cool akcnich scen, ktery stridaji naprosto diletantsky pasaze. Proste to nefunguje a je to slaby
Schindlerův seznam (1993)
Vidim poprve ve 33 letech. Asi tak 25 let jsem ten film odkladal abych si nekazil naladu vecer. Moc tezky film. Ted si dnes tak rikam, ze by si to v Rusku mel kazdy pripomenout...
Věčně mladá (2015)
Urazka inteligence. To byl dobry sranec.
V žoldu smrti (2022)
Celkem fajn, momentalne na csfd jen 55 procent ale je to lepsi nez ukazuje hodnoceni. Neni to zadny masterpiece tak to neuchvatilo fajnsmejkry a nejedna se o tupy akcnak, tak to nezaujalo ani lidi dychtici po sileny akci. Lidl bourne
Tropická bouře (2008)
Menim na 5 hvezd, protoze se dnes uz komedie proste nedelaji a tim padem od te doby to nikdo neprekonal.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Masakr dokument
Godzilla vs. Kong (2021)
Barvišky. Nechapu tu infantilni linku s deckama...