Recenze (122)
Útok z hlubin (2018)
Beckova tupost. Nefunguje ani jako popcornovka
Bohemian Rhapsody (2018)
Pokud mate radi film a hudbu a na Bohemian Rhapsody nepujdete do kina s kvalitnim zvukem, budete toho litovat. Neskutecny audiovizualni zazitek. Rami Malek by mel byt nominovan na Oscara. Snad bude a snad ho dostane. Obecne neskutecny casting vsech postav. Ja vim, ze ta hudba proste nejde zkazit ale ten film stoji za to. Cely sel koukal na titulky a jen si uzival tu hudbu po sileny jizde do posledni sekundy ticha. A hlavne ano, mam rad Queeny. Posloucham je casto ale ted ta ikonicka hudba pro me se posunula o level vys. Myslim si, ze ted ty jejich songy budu prozivat o neco vic a to je na tom to super:) PIsnicky co meli zvuk a dusi, dostali i tvar.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Jako samostatny film to moc nefunguje ale jsem neskutecne rad, ze tu vznikla dalsi kouzelna serie filmu, co si jednou pustime jako kompletni pribeh v celodennim maratonu. Tak jak to jednou za cas udelame s HP filmy. 1 dil byl uvod k novym postavam, 2 dil je predehra a rozjezd silne serie a ted snad uz zacnou pridavat plyn
Predátor: Evoluce (2018)
Je mi z toho smutno
Hotel Artemis (2018)
Jodie husta. Scenar pitomy. Cast pitomy. Herecky vykony slabe. Hotel z JW mel behem prvnich 5 minut vetsi styl, charisma i hloubku jako tento celovecerak. Jo a Dave Autista ma problem s vyberem filmu...
Benga v záloze (2010)
Ne
Jack Ryan (2018) (seriál)
Musim to proste napsat. Proc je to vse tak pitomoucke? Divoke nahodicky, predvidatelne zvraty, iracionalni chovani skoro vsech postav, infantilni dialogy a milostna zapletka. Vsechno do sebe zapada neskutecne nerealne a jednoduse az to boli. Zbytecny, nekreativne klisovity snimek, ktery jsem si pustil jen diky Krasinskemu a na to asi tvurci i spolehali...
Paříž 15:17 (2018)
Filmovy natahnuty prusvih.
Megan Leavey (2017)
Dostanetw silne nutkani zmazlit sveho psa:) Co vic si přát
Cizinec ve vlaku (2018)
Prvni pulka 4*, zbytek 1* Ta "akce" tam nemusela byt.