Poslední recenze (4)
Stmívání (2008)
Popravdě po tomhle filmu jsem raději neviděl ani jedno z dalších pokračování tohohle "filmu" (nový měsíc, .... , atd.). Jedna hvězda za celkem povedený soundtrack.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Jediné co říct... "Gumové medvídky přidat,přidat!!!"
Život Dudesonů (2006) (pořad)
co říct.... Mr. Hitler :D
Poslední deníček (11)
50th special
13 dní ... Už se nemůžu dočkat :D ALLON-SY!!!!!