Poslední recenze (1 687)
Madam Web (2024)
Tohle je trestuhodně špatné, nic nefunguje, nedává smysl a herecké výkony jsou na úrovni generálky vesnického dobrovolnického divadelního souboru Kačenka z Horních Počernic. Tohle je fakt ukázka nevkusu, špatných rozhodnutí a tvůrčího zmaru na všech úrovních do takové míry, že dokoukat to bylo snad až fyzicky náročné.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
V místech, je to pořád ten starý dobrý Indy i když s hodně dlouhou odlukou, těch míst kde to ale působí až moc digitálně, nastavovaně a jako příliš zbytečný přídavek v moderním hávu (včetně vrstvení příběhů a motivů) je tam prostě moc. Navíc je tam možná až příliš moc zbytečně prázdné akce, kdy jsem měl pocit, že čekám až to bude zase Indy nohama na zemi a ne jen soubor digitálních scén, ze kterých se to kouzlo jaksi vytrácí. A to i když se Ford snaží a Mads Mikkelsen mu obstojně zatápí.
Robyn Hood (2023) (seriál)
Objektivně čistě jako dílo asi za jednu, dvě, hodně s odřenýma ušima. Ale v rámci kontextu a díky tomu jakým způsobem to tvůrce obhajuje a sype na kritiku špínu, si to nic jiného nezaslouží. Tady není problém toho, že je Robin Hood etnická žena z hoodu, tady je problém to, že je Robyn Hood naprosto ukázkový destilát toho, co je na velké části dnešní tvorby špatně, který hovadiny co káže zaobaluje za rádoby bohulibá poselství. A ty dialogy...
Poslední deníček (57)
Thomas Newman - To My Mother
...