Oblíbené filmy (10)
Collateral (2004)
Jak jinak zhodnotit a kam jinam zařadit, než do top10, film, který si můžu pouštět 5x denně a stále mě baví. Mann ve výborné formě, Foxx a Cruise ještě v lepší. K tomu výborná hudba a excelentní digitální kamera. Kochám se pokaždé.
Grandhotel Budapešť (2014)
Matrix (1999)
Legendarni, kultovni, prelomovy, neskutecne naslapany a promakany filmovy zazitek. Kdo nevidel, kdo nepochopil, by mel byt odpojen od Matrixu;)
Sunshine (2007)
Miami Vice (2006)
Tohle je přesně šálek mého čaje! Výborná kamera, výborná hudba, skvělí herci - Jamie Foxx a Colin Farrell, ale třeba i John Ortiz a Luis Tosar. Dostatek té pravé surově-syrové akce a pořádného cool nádechu!
Nelítostný souboj (1995)
Michael Mann FTW!
Hrdina (2002)
Jeden z nejhezcich filmu, co jsem kdy videl.
Smrtihlav (1998)
Tenhle film miluju! Geniální scénář, ponurá atmosféra, skvělé výkony herců. Tenhle film si mohu pouštět dokola a dokola a neomrzí mě! Proto jej taky řadím ke svým nejoblíbenějším.
Strážci - Watchmen (2009)
Pro mě osobně film roku 2009. Komiksovou předlohu znám nazpaměť a tudíž jsem se bál, že tvůrci film celý zkazí nebo uchytí z úplně jiného konce ba dokonce, že mě film bude nudit. Jenomže ne! Je to sice přesná kopírka komiksu, ale co, když je ten komiks tak geniální. Skvěle vybrané postavy, skvěle ozvučeno, natočeno a zrežírováno. I když je konec oproti předloze odlišný, tak to filmu vůbec neubližuje, dokonce bych řekl že naopak. Prostě paráda a po první projekci v kině jsem měl pocit, že jsem viděl jeden z nejlepších filmů svého života.