Poslední recenze (109)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
V kine som sa bavil výborne. Avšak zišlo by sa to trochu prestrihať. Niektoré Rocketove flashbacky sú príliš dlhé, gýčovité alebo strašne klišoidné. Trochuje ma irituje lobotomizovaná Mantis, ktorá je absolútne inou a oveľa menej zaujímavou postavou ako v komixoch alebo v GotG 2021 hre. 3.5*
Kuky se vrací (2010)
3.5*
T2 Trainspotting (2017)
Nečakal som veľa, ale nakoniec to bolo dosť fajn.