Poslední recenze (417)
Oppenheimer (2023)
The Imitation Game + Dunkirk
Bullet Train (2022)
Celou dobu to bylo na hrane blbosti a cool akcnaku. Nicmene konec rozhodl o tom, ze film nakonec spadl do kategorie blbosti. Takova debilnejsi Ritchieovka.
Matrix Resurrections (2021)
Jde si to svou cestou a spíš než první Matrix to je někde mezi Reloaded s Revolutions a Speed Racerem s Atlasem mraků. Tak se z toho neposerte a užijte si to.