Poslední recenze (689)
Babovřesky (2013)
... a to jsem viděl dvacet minut. Obrázek o úrovni celého filmu velmi jasný.
Truman Show (1998)
V dnešní informační době mnohem děsivější film, než se před lety Výborně natočené, napínavé a extrémně působivé a strhující.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Nepřehledné, přeplácané - a naprosto k ničemu. Downey je skvělý herec, ale na Holmese se nehodí. To, co s Holmesem dělá Guy Ritchie jej poněkud devalvuje a v důsledku znemožňuje to, aby se k jeho předloze dostali noví čtenáři. Budou li totiž v Doyeleovi hledat to, co ve filmech, budou hledat marně. Počítačová hra, která se nedá hrát. A ještě je všemu úplně zbytečná.
Poslední deníček (13)
Postradatelní - co se do komentáře nevešlo
Poněkud mi uniká, co někteří uživatelé CSFD sledují svými lamentacemi, které se týkají dvojky Postradatelných. Prý že je příběh stupidní, přímočarý, tvůrci si s ním nedali mnoho práce. Nebo proč to Bulharsko (tato výtka jde ruku v ruce s tou první). Já bych si nestěžoval. Akční film, nota bene hrdě se hlásící k osmdesátým letům, asi nebude komplikovaným, složitě psychologicky vystavěným dramatem. To od něj nikdo ani nežádá. Já se u akčního filmu chci hlavně bavit, ne přemýšlet - od toho jsou jiné kusy. A pokud divák, odchovaný složitostí, jde na Postradatelné, divím se. Nespletl si v multiplexu sál?
A pokud jde o Bulharsko (nebo co to vlastně bylo) - kde je odkladiště vyžilých akčních vykopávek? No přesně tam! Takže, když tam může po kopcích pobíhat Lundgren nebo Seagal, proč by herdek nemohl taky Stahtham? Willis? Stallone? Vždyť je to vlastně milý vtípek srovnatelný s tím o "starém železe", jež ve filmu zazní. Jen není tak okatý a zřejmý.