Recenze (125)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Nejvíc vystihuje můj názor na tento film toto: WTF??? Běžně filmy nekritizuju, jen se bavím, neřeším nesmysly, prostě si jdu sednout do kina bez očekávání a těším se na efekty a na konci jsem většinou spokojená. Nečekala jsem nic ani v tomto případě, ale po skončení filmu jsem byla mírně řečeno zaskočena a pro mě je tento film velkým zklamáním. Bože... Batman v robokopském oblečku...
Původní (2013) (seriál)
TVD se vleče a zbytečně se zamotávají do nevím čeho... Originals je příjemnou změnou. Jak už bylo několikrát řečeno, nejde o teenage výlevy, což opravdu vítám...
Gravitace (2013)
Viděno v kině ve 3D. Velký zážitek. A určitě v kině lepší než doma u TV...
Grimm (2011) (seriál)
Viděla jsem zatím jen tři díly. Taková pohádka :-). Ale pěkná.
Impyho dobrodružství (2008)
No, me to moc nezaujalo, ale prcka docela ano.
Jdi, Diego, jdi! (2005) (seriál)
Syn je z toho unešený, jako z Dory, průzkumnice, takže hodnotím za něj :-)
Jump street 21 (2012)
Jedním slovem: nářez :DDD
Avengers (2012)
Za mě momentálně film roku. Jsem nadšená, nadšená, nadšená :-))))
Lokomotiva Tomáš: Diesel má slavný den (2011)
Synkovi se mooooc líbilo :-).
Transformers 3 (2011)
Trojka pro mě zklamání a to Transformery mám vážně ráda. V jednu chvíli jsem myslela, že koukám na katastrofický film a taky jsem z toho měla takový pocit. Z celého filmu se mi líbili akorát dvě scény. Jinak nic...