Recenze (125)
Upíří deníky (2009) (seriál)
Tak jak jsem z prvních dílů byla taková všelijaká (četla jsem knihy, takže jsem to trošku čekala jinak), tak teď to doslova hltám a jsem momentálně na seriálu závisla :-))))
G-FORCE (2009)
Nevím proč, ale čekala jsem něco lepšího. Možná to ale bylo způsobeno tím, že když to bylo v kinech, tak jsem zaslechla, že to je velmi povedené a trošku jsem čekala něco "spešl". No, ale koukatelné to bylo...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Viděla jsem v kině poslední film, kde hrál Heath Ledger a jsem tomu velmi ráda. Bude mi chybět... Co se týče filmu samotného, tak pro mě byli ukázky lepší než samotný film. Ze začátku jsem se kapku nudila a tápala jsem, později se mi začal líbit svět za zrcadlem... Šikovně vybruslili z toho, že Heath umřel dřív než se film dotočil a to se jim musí nechat... Ale na můj vkus tam byl Johny Depp jen moc krátkou dobu :D
Krokodýl 2 (2002)
NO, co k tomuhle filmu dodat? Nemelo to cenu ani dokoukavat. Na zacatku jsem nevedela, jestli se mam smat nebo brecet, ale sanci jsem tomu dala. Zbytecne...
Řekni, kdo tě zabil (2007) (seriál)
Viděla jsem zatím jen jeden díl, ale moc mě to neuchvátilo. Možná tomu ještě šanci dám a třeba se hodnocení změní, ale zatím to zůstane takhle... Prostě průměr.
Krokodýl (2000)
Nj, hustej krokodýl. Dokonce věděl, že musí za sebou zamést stopy... Hehe, to mě vážně pobavilo.
Prodám šéfa zn. spěchá (2006)
Uf, tak nejvtipnější byli ukázky v televizi. Při samotném koukání jsem se docela nudila.
Whispers and Lies (2008) (TV film)
Dobry filmek pro ty, co nemuzou usnout... Ja nemohla a nakonec jsem to i dokoukala... Asi bych se na to normalne nedivala, ale pak jsem usnula jako nemluvne... :-))))
Ledové ostří (1992)
Opět další romantický film, na který se ráda podívám snad pokaždé, když to v TV dávají... :-)
Avatar (2009)
Pro mě jednoznačně film tohoto roku!!!