Recenze (125)
Návrh (2009)
Další film, po kterém sáhnu, když se budu chtít bavit a nebudu mít náladu na akčňáky, sci-fi, apod. Bavila jsem se a ve filmu nebylo nic, co by mi vadilo... A Ryan je vážně kus, že? :-))))
Tahle země není pro starý (2007)
Musím se přiznat, že dosud stále nevím, jestli se mi to líbilo nebo ne. A ani si nejsem jistá, jestli bych to chtěla vidět ještě jednou...
Dračí příběh (2008) (TV film)
Princezna, co leze místama dost na nervy, zachránce, na kterého (se dle mého) moc nedá dívat a draci, kteří by to teoreticky mohli zachránit, ale na můj vkus jsem si jich zas tak moc neužila... Celkem ztráta času.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Pro mě jeden z nejlepších komediálních seriálů... :-) Můžu vidět pořád a pořád dokolečka.
G. I. Joe (2009)
Tomu, kdo se chce bavit, vřele doporučuji :-). Já se bavila a zklamaná jsem nebyla. ;)
Hvězdný prach (2007)
Parádní fantasy. Užila jsem si to v kině a i doma na DVD. :-) A velmi ráda se na to podívám znovu.
Plán hry (2007)
Náhodou, mě se to líbilo. Náhodně jsem to viděla v televizi už dvakrát a celkem mě to místama i pobavilo... A neměla jsem chuť to přepnout nebo vypnout... :-)
Noc v muzeu (2006)
Tyhle komedie jsou dobré jako kulisa k nějaké práci. :-)) Já např. u toho pekla něco dobrého... :-) A i když jsem tedy chvílemi nevnímala, posléze jsem zjistila, že jsem vůbec o nic nepřišla...
Protiklady se přitahují (2008)
No, nevim.. Není to sice nejhorší, ale už se na to asi znovu nepodívám...
Nenarození (2009)
Nic nového, nic zázračného. Celkem ztráta času...