Recenze (125)
Blade (1998)
Jojo, Wesley Snipes jako lovec upírů... :-) Miluju ty scény, kdy Blade bojuje a když za ním vlaje ten jeho plášť. Pojetí v té době bylo nové a zaujalo mě hned... Je to jeden z prvních filmů, které jsem viděla a objevili se tam upíři. Že bych tu oblibu v upíry vzala právě zde??? :-)
Max Payne (2008)
Tak do kina to nebylo, to musím přiznat, ale na takové to domácí koukání, je to naprosto parádní :-). A poslední dobou mám potřebu si dát repete... ;)
Underworld (2003)
Možná to nebyl nejlepší film roku a ani nejlepší film vůbec, ale v mém žebříčku oblíbených patří až nahoru. Boj mezi upíry a lycany, hon za člověkem, zrada, láska, vznik nového druhu... K tomu dobrá akce a pěkné boje a já se na ten film podívám ráda znovu a znovu. PS: A že jsem ho už "párkrát" viděla... ;)
Temný rytíř (2008)
Když si vzpomenu na tehle film, tak vidím Heatha Ledgera a jeho vystrkující jazyk, když mluví... :-) Jeden z nejlepších Batmanů, jaký kdy kdo natočil...
Stmívání (2008)
Vážně jsem přemýšlela, jestli vůbec něco napsat... :-) Pro úvod, je to teanegerovský romantický film... Proto vůbec nechápu, proč se mi tak líbí a jsem z něho tak unešená. Prvně jsem měla přečtenou knížku. A to se člověk hodně namlsá. Ještě než film vyšel, tak jsem byla zklamaná z představitele Edwarda... Měl být nádherný a úchvatný a nejkrásnější snad z celého světa a nakonec ho hrál, pro mě průměrně vypadající herec, Robert Pattinson. Ale po shlédnutí filmu (a že jsem ho viděla už několikrát) se musím přiznat, že jsem přišla na chuť i tomuto představiteli... Zahrál to opravdu přesvědčivě... A ten pokřivený úsměv... :-) A Kristen Stewart jako Bella? Bez komentáře. Věřila jsem jí naprosto všechno...