Recenze (10)
Posledná bosorka (1957)
Film, který dokáže učarovat i když je starší ročník. Novota neznamená nutně kvalita. Tento film kvalitní je.
Mrazík (1964)
Tomuto kouzelnému filmů škodí přílišné reprízy. Ale i tak jde o kvalitní pohádku, která pohladí na duši.
Miluji tě modře (2017)
Modrá je dobrá, ale čeho je moc toho je příliš, v tomto případě je to modrá barva.
Isenhart: Legenda o rytíři (2011) (TV film)
Krásný film o rytíři, který jsem se vydržela koukat celý až do pozdních hodin.
Co jsme komu udělali? (2014)
Bylo to takové mezinárodní a všechny páry mi přisli stejně sympatické.
Území mrazu (2013)
Trochu retro krimi z 80. let. Drsné drama ze chladné a zmrzlé Aljašce. Drama ostré jako břitva, kde svoji hru rozehraji proti sobě Nicolas Cage a John Cusack.
Člověk obojživelník (1962)
V mých vzpomínkách byl tento film výjimečný, bohužel se ukázalo, že jde o nostalgii. Takže film způsobil docela velké zklamaní. Nostalgie se nedá opakovat. Jistá dávka dobrodružství se mu však upřit nedá.
Návrh (2009)
Humorná romantická komedie o nutnosti sňatk a nasledném zamilovaní, která vcelku pobaví a neurazí, ale nic světoborného.Herci jako Sandra Bullock a Ryan Reynolds jsou nad miru sympatičti.
Kriminálka Istanbul (2008) (seriál)
Exotické prostředí Istanbulu spojené s německou detektivní produkci. Takže se Istanbul zařadil po bok měst jako Hamburg, Mnichov anebo Duisburgu. Je to tak na tři hvězdy.
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
Oba jsou to dobří kuchaři a vařit umí. Člověk se navíc něco doví a naučí. I když nutno uznat, že jsou lepší kuchařské pořady.