Recenze (1 580)
RYTMUS sídliskový sen (2015)
I napriek hodnoteniu neľutujem, že som si to pozrel. Fandím mu a nezávidím. Vypracoval sa sám.
Oscar 2016 (2016) (pořad)
Why not Hardy?!?! ... Chris Rock uškriekaný a otravný, ako sopel v nose. Teším sa z Lea a hlavne z Ennia, páni si zaslúžili už dávno.. Kalisová nech si čím skôr pozrie Mad Maxa - nepripravená amatérka. V kocke, zbytočne hore do 6:15 ráno a rozbitý pondelok :)
Brooklyn (2015)
Vždy som sa smial z chlapov, ktorí chodia u nás v LM do kina na tzv. Babské jazdy, no karma fakt funguje a dnes síce nevedomky, ale ocitol som sa na tejto akcii rovno medzi 80 ženami. Cítil som sa ako gay pristihnutý manželkou, ale zvládol som to a aj film stál za to. Komentár venujem chlapíkovi duotone28, ktorý ma ukecal, aby som tu ešte niekedy niečo napísal. Tak len pre teba láska :-*
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
!!!!!
Surfařka (2011)
Hrozny bullshit :-)
Chappie (2015)
70%. Vsetko dodrbala hlupa, trapna a zle napisana postava Hugha Jackmana. Mohol to byt film roka, takto vyborne pozeratelna jednohubka.
NON-STOP (2014)
Škoda lacnoty v niektorých momentoch v závere. Inak v celku solídna podivana, dosť napätia, dobrá herecká dvojka.. Mám rád tento druh filmov. 70%
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Neskutočný film. 90%
V nitru Llewyna Davise (2013)
Pohladenie na duši!
Šmejdi (2013)
Rozbiť papuľu všetkým takýmto hajzlom!